Meble gastronomiczne. Nowe czy używane, jakie wybrać?
Finanse i rynek
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Meble gastronomiczne. Nowe czy używane, jakie wybrać?

Otwieracie w najbliższym czasie lokal gastronomiczny? Zastanawiacie się, jakie meble wybrać: nowe czy używane? Zapraszamy do lektury, która pomoże Wam podjąć decyzję.

Osoby, które kompletują niezbędne wyposażenie muszą pomyśleć o zakupie takich rzeczy, jak na przykład baseny gastronomiczne, szafy przesuwne, blaty, stoły do kuchni czy umywalki itp. Najlepiej jest zadbać o nowy sprzęt wysokiej jakości, który charakteryzuje się nowoczesnymi parametrami. Takie produkty są wykonane z odpornych materiałów, aby nie odkształcały się i nie niszczyły na przykład w momencie zetknięcia z wilgocią, parą wodną lub preparatami chemicznymi. Należy pamiętać, że stoły, które znajdują się w kuchniach, muszą być zaś wykonane z odpornej stali nierdzewnej (dzięki temu w trakcie przygotowywania dań nie będą niszczone). Powinny też odpowiadać cechom związanym z ergonomią, aby praca przy nich nie powodowała dyskomfortu (jak choćby bólu kręgosłupa). Niestety, elementy wykonane kilka czy kilkanaście lat temu (czyli używane) tego nie gwarantują.

Poza tym takie elementy, jak szafki, szuflady, półki itp. powinny być tak skonstruowane, aby umożliwiały szybki dostęp do niezbędnych akcesoriów. To też powoduje, że ludzie chętniej decydują się na nowe produkty, ponieważ używane meble nierzadko zacinają się w trakcie otwierania, co nie tylko opóźnia pracę, ale może być także niebezpieczne (jeśli ktoś coś robi w pośpiechu).

Kupując nowe meble gastronomiczne to często wydatek sięgający nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wydaje się jednak, że jest to lepsze rozwiązanie. Takie elementy są wykonane zgodnie z najnowszymi standardami i pozytywnie wpływają na jakość realizowanych zadań. Poza tym ładnie komponują się w nowoczesne lokale. Dużo osób chce na tym fakcie zaoszczędzić, ale niestety zakup używanych mebli może okazać się wyrzuceniem gotówki w błoto. Meble, które można znaleźć na aukcjach często mają bowiem różne ukryte usterki i zazwyczaj nie działają tak, jak należy. To wpływa negatywnie na tempo pracy oraz bezpieczeństwo pracowników. Wydaje się zatem, że na tym aspekcie nie powinno się oszczędzać.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak dobrać odpowiednie firany do wnętrza salonu?
Jak dobrać odpowiednie firany do wnętrza salonu?
Wystrój i aranżacja wnętrz mieszkalnych odgrywa kluczową rolę dla dobrego samopoczucia ich mieszkańców, a salon należy do najważniejszych pomieszczeń,  bo […]
Produkty ekologiczne i zero waste, jakie można wyróżnić na rynku
Produkty ekologiczne i zero waste, jakie można wyróżnić na rynku
Moda na ekologię jest jednym z pożyteczniejszych trendów ostatnich lat, który powinien mocno wejść nam w nawyk. Zanim jednak rzucimy […]
Na czym polega sprzedaż kosmetyków przez konsultantkę?
Kosmetyki to produkty, które można kupować przez Internet lub w różnych drogeriach oraz sklepach stacjonarnych. Okazuje się jednak, że istnieje […]
Ostatnie wpisy