Ostatnie lata przynoszą wiele nowych wniosków, które dotyczą marketingu i szeroko pojętej sprzedaży. Oczekiwania klientów są bardziej sprecyzowane, co stanowi niemałe wyzwanie dla firm oferujących swoje usługi. Szczególnej uwagi wymaga rynek e-commerce, który z roku na rok zyskuje na większej popularności. Do działań w tym zakresie warto zaangażować doświadczoną agencję interaktywną.
Wśród narzędzi marketingowych wykorzystywanych w Internecie dużą popularnością cieszy się pozycjonowanie. Takie działania w sieci mają na celu osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych, co zdecydowanie przyczynia się do rozpoznawalności marki. Trzeba mieć przy tym na uwadze, że wymagający użytkownicy chcą korzystać z atrakcyjnych i funkcjonalnych witryn internetowych. W pozycjonowaniu należy zatem uwzględnić komfort odbiorcy, aby w przyszłości chciał ponownie skorzystać z oferty przedstawionej na konkretnej stronie internetowej.
Jednym z ważnych zagadnień w procesie pozycjonowania jest Core Web Vitals, czyli czynniki rankingowe związane z satysfakcją korzystania z zasobów internetowych. Niebagatelne znaczenie w tym przypadku ma szybkie ładowanie strony oraz intuicyjna nawigacja – takie kwestie już na samym początku generują pozytywne lub negatywne odczucia użytkowników. W obecnych okolicznościach sporo osób zwraca również uwagę na aspekty związane z bezpieczeństwem – dobrym przykładem mogą być połączenia szyfrowane. Istotnym czynnikiem, który dodatkowo zachęca do korzystania z witryny www może być także brak nachalnych reklam.