Firmy zajmujące się obrotem nieruchomościami nieustannie prześcigają się w sposobach na pozyskanie klienta. Od wyspecjalizowanych agentów, przez marketing szeptany, rozbudowane kampanie reklamowe, home staging, upiększanie zdjęć w postprodukcji, aż po zamieszczanie ogłoszeń na nawet kilkunastu portalach jednocześnie. Nic dziwnego, w każdej branży, która przynosi duże pieniądze, musi istnieć zacięta konkurencja. Cierpią na niej jednak osoby prywatne, ponieważ nie są one w stanie przebić się ze swoim ogłoszeniem przez natłok profesjonalnych ofert.
Jeśli chcemy zwrócić uwagę klientów na nasze ogłoszenie, musimy zadbać o kilka aspektów. Pierwszym z nich są oczywiście zdjęcia, muszą one pokazywać dokładnie całą nieruchomość i wyglądać atrakcyjnie. Niestety, nawet wynajęcie profesjonalnego fotografa nie gwarantuje sukcesu. Możemy spróbować natomiast pokazać sprzedawany budynek, czy działkę w inny sposób, na przykład z lotu ptaka. Na stronach takich jak https://www.dronexvision.pl/uslugi-dronem/zdjecia-z-drona-fotografia-z-powietrza-lotu-ptaka możemy zapoznać się z ofertą i zaletami zdjęć dronem.
Kolejną rzeczą, o którą powinniśmy zadbać, jest właściwy opis. Musi być przejrzysty i rzeczowy, zagmatwanego i niejasnego nikt nie będzie chciał czytać, a zainteresowanie naszą ofertą zniknie, zanim zdąży się na dobre pojawić. Zamiast opisywać wszystkie zalety budynku i rozpływać się nad jego cudownością, wyszczególnijmy po prostu wszystkie parametry techniczne, status prawny, podajmy dokładną cenę i krótki opis dojazdu, okolicy oraz tego, co znajduje się w pobliżu.