Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób zorganizować kampanię marketingową. Żeby nasz przekaz dotarł do licznego grona odbiorców, musi być bowiem właściwie skonstruowany. Oprócz tego w przypadku reklamy stacjonarnej ważna jest również odpowiednia lokalizacja. Warto więc dowiedzieć się, gdzie umieścić billboard.
Dobrze przygotowana reklama ma wielką moc. Dlatego chcąc przyciągnąć wielu klientów do swojej firmy, warto zastosować pewne reguły. Przede wszystkim istotne znaczenie ma właściwe miejsce, w którym umieścimy nasz billboard. W tym przypadku powinniśmy zdecydować się na lokalizację chętnie odwiedzane przez dużą liczbę osób. Dobrym przykładem może być tutaj bliskie sąsiedztwo galerii handlowej czy supermarketu. Poza tym billboardy reklamowe naszej firmy warto postawić przy drogach głównych oraz ruchliwych skrzyżowaniach. Wówczas mamy pewność, że zamieszczony na szyldzie przekaz zostanie zauważony przez potencjalnych klientów, podczas gdy wybierają się oni do pracy. Jeśli jednak chcemy mieć naprawdę znaczące korzyści ze stacjonarnej reklamy oprócz dobrej lokalizacji, należy także zwiększyć jej widoczność. Zastosowanie oświetlenia billboardu sprawi bowiem, że anons będzie przyciągał uwagę konsumentów przez całą dobę.