Dystrybutor do wody – czy powinien być w każdej firmie?
Finanse i rynek
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Dystrybutor do wody – czy powinien być w każdej firmie?

Latem zaczynają się ekstremalne temperatury, z roku na rok – coraz wyższe. Sprawia to, że pracownicy dużo bardziej się pocą, a przez to tracą nadmiar wody. Przeciętnie człowiek powinien pić od 2 do 3 litrów płynów dziennie. Zapewnienie dystrybutora wody w zakładzie pracy to nie jest duży wydatek, a z pewnością podwyższy komfort przebywania w tym miejscu.

Zwiększenie wydajności

Trzeba się zastanowić, ile czasu potrzebne jest na przygotowanie kawy czy herbaty. Nawet przy gotowym wrzątku w bojlerze schodzi na to kilka minut, bo musi powstać napar. Na dodatek picie zwykłej wody jest znacznie zdrowsze dla naszego organizmu. Zawiera w sobie odpowiednie minerały, dzięki temu nie sprawia, że występuje deficyt mikro- i makroelementów.

Woda – w jakiej postaci?

Oczywistą opcją wydaje się kupno kilku zgrzewek butelek z marketu, ale nie będzie to najszczęśliwszy wybór. Liczba powstałych śmieci szkodzi środowisku, a trzeba je przecież gdzieś składować przed usunięciem z zakładu pracy. Na dłuższą metę lepiej zainwestować w kilka dystrybutorów do wody, jakie oferuje przykładowo firma: https://www.aqua-logic.pl/. Nie tylko nie będą szpecić otoczenia, a wręcz dodadzą wystrojowi wnętrza nowoczesności. Z takiego urządzenia mogą także skorzystać goście, a będzie to bardziej eleganckie niż zaoferowanie butelki wody. Dzięki dużym zbiornikom rzadko trzeba będzie uzupełniać wodę. Co ciekawe, w ofercie są też urządzenia, z których można dystrybuować gazowaną ciecz. To szczególnie ważne, gdyż nie każdy lubi tę zwykłą.

Zapewnienie dostępu do wody pitnej w miejscu pracy to obowiązek dzisiejszego pracodawcy. Pracownicy odbiorą taki gest na pewno pozytywnie, a pomoże to przy okazji zwiększyć ich wydajność.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Reklama kontekstowa i Google Merchant – wzmocnij swój biznes!
Reklama kontekstowa i Google Merchant – wzmocnij swój biznes!
Reklama kontekstowa to praktyka kierowania do konsumentów reklam odpowiadających ich zainteresowaniom i lokalizacji. Istnieją dwa rodzaje tego typu reklamy: – […]
Modne torebki na jesień
Modne torebki na jesień
Podobno w damskiej torebce najtrudniej się odnaleźć – bardzo często mieści się w niej praktycznie wszystko. Dlatego też każda kobieta […]
Ekologiczna oczyszczalnia ścieków – jakie są jej zalety?
Ekologiczna oczyszczalnia ścieków – jakie są jej zalety?
Ekologiczna oczyszczalnia ścieków to zespół procesów fizycznych, chemicznych i biologicznych. Głównym celem ekologicznego oczyszczania ścieków jest zmniejszenie zawartości szkodliwych substancji […]
Ostatnie wpisy