Innowacyjne firmy inwestują w oryginalne materiały reklamowe, które stwarzają szanse do powiększenia grupy odbiorców. W strategii marketingowej warto uwzględnić projekty dostosowane do specyfiki branży, ponieważ takie projekty będą najbardziej efektywne. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzą firmy poligraficzne, agencje reklamowe i interaktywne. Warto postawić na designerskie rozwiązania, które od razu przyciągają uwagę.
Osoby odpowiedzialne za marketing w firmie poszukują takich sposobów, które wyeksponują atuty produktów. Oferowany asortyment powinien wyróżniać się na tle innych ofert, aby przekonać klientów do zakupu. Jednym z coraz częściej stosowanych rozwiązań są nośniki wielkoformatowe, umieszczane w przestrzeni miejskiej. Zewnętrzne reklamy mają duży potencjał, ponieważ pozwalają dotrzeć do wielu nowych odbiorców.
Warto też skorzystać z atrakcyjnych elementów wyposażenia, które umożliwiają wyeksponowanie sortymentu w ramach sklepowej aranżacji. Doskonałym przykładem są różnego rodzaju lady i gabloty, w których można umieścić flagowe produkty. W nowoczesnych placówkach handlowych często można też zauważyć gondole sklepowe, które natychmiast przyciągają uwagę kupujących. W strategii marketingowej można tez uwzględnić oryginalne displaye i standy, takie jak https://pos-solution.pl/produkt/standy-i-displaye-reklamowe/, na których można rozmieścić nie tylko produkty, ale też różnego rodzaju gadżety i materiały reklamowe. Nowoczesne stojaki cechuje wysoka funkcjonalność i designerski wygląd.