Klienci robią się coraz bardziej wymagający. Często jest tak, że firmy wydają ogromne pieniądze na reklamę telewizyjną, zatrudniając przy tym znane gwiazdy. Niestety taka metoda w dzisiejszych czasach nie jest już wystarczająca, o ile nie jesteśmy renomowaną marką sprzętu elektronicznego. Taką tendencję możemy zauważyć przede wszystkim w branży odzieżowej i spożywczej. Tutaj znana twarz niewiele pomoże. Oferta na rynku jest tak duża, że klient, który nie dostanie czegoś więcej niż promocja dla wszystkich, odejdzie do konkurencji. Z tego powodu coraz więcej marek decyduje się na programy lojalnościowe, które może zaoferować nam np. LoyaltyClub.
LoyaltyClub może zaoferować firmie program, który zachęci klientów do częstszych zakupów w naszych sklepach. Warto zaznaczyć, że w każdym przypadku ta usługa będzie wyglądać zupełnie inaczej, ponieważ jest ona dostosowana do specyfiki przedsiębiorstwa oraz potrzeb jego klientów. Taka forma reklamy skrojona na miarę sprawi, że konsumenci zostaną zachęceni do korzystania z naszej oferty różnymi bonusami, ale by je zdobyć, trzeba się trochę wysilić. Karta lojalnościowa będzie upoważniała do dodatkowych zniżek i tajnych promocji członków elitarnego klubu, jeśli zbiorą oni wystarczającą ilość punktów. To przełoży się na częstsze zakupy i zwiększone zyski sklepu. Pamiętajmy, że klienci lubią czuć się wyjątkowo, jak również uwielbiają dostawać coś za darmo, nawet gdy są to tylko pozory.