Jakie udogodnienia dla klientów są przygotowywane przez galerie handlowe?

Galerie handlowe zabiegają o klientów nie tylko dużą ilością różnorodnych sklepów oraz punktów gastronomicznych. Chcąc ich zachęcić do spędzania czasu w danym miejscu, wprowadzają coraz to nowsze udogodnienia, które są skierowane do różnych grup odbiorców. Dzięki temu wydłuża się czas pobytu w tych centrach, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przychodów. Na jakie więc udogodnienia klienci mogą liczyć?

Punkty informacyjne

W wielopoziomowej galerii trudno się czasami zorientować, gdzie szukać ulubionych sklepów. Zwłaszcza jeśli znajduje się ona w innej dzielnicy, czy mieście i są odwiedzane rzadko lub pierwszy raz. W takiej sytuacji, żeby nie zniechęcić kupujących, przygotowuje się interaktywne stanowiska. Taki infokiosk posiada najczęściej mapkę centrum handlowego oraz możliwość wyszukiwania konkretnych sklepów, jak również interesujących konsumentów branż.

Miejsca parkingowe ze specjalnym przeznaczeniem

Dużym udogodnieniem są także oznaczone miejsca parkingowe, zlokalizowane blisko wejścia, skierowane do konkretnych grup odbiorców. Zwykle przeznaczone są one dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Dzięki temu szybko i bezpiecznie można zostawić samochód i rozpocząć zakupy.

Dla rodzin

Wspaniałą inicjatywą są także specjalne, komfortowe i czyste pokoiki, w których mama spokojnie będzie mogła nakarmić piersią dziecko oraz wykonać inne pielęgnacyjne czynności. Dla rodziców ważne jest, aby punkty takie nie były zlokalizowane w toaletach, gdzie często zapach jest nieprzyjemny. Ciekawym i lubianym rozwiązaniem są także łazienki przeznaczone dla dzieci, w których znajdują miski klozetowe oraz umywalki dostosowane rozmiarem do wzrostu przedszkolaków i młodszych uczniów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden × trzy =