Produkcja domowych soków, przecierów, dżemów, warzywnych pasztetów, smarowideł i innych zapraw może być we współczesnym świecie całkiem dochodowym biznesem. Konsumenci coraz bardziej dostrzegają wartość prawdziwego jedzenia, wyhodowanego od nasionka z najwyższą troską, przyrządzonego na podstawie unikalnych, tradycyjnych receptur przez ludzi z pasją. Zatem miejsce na słoiki z przetworami z małych gospodarstw znajdzie się w niejednym sklepie i domu. Jednak jak sprawić, by pasja stała się źródłem dochodu?
Każdy, kto zakłada biznes na bazie swojego hobby, narażony jest na kilka pułapek. Pierwsza to problem z wyceną. Pasjonaci mają tendencję do zaniżania cen swoich produktów, a ekologiczna, naturalna żywność wymaga większego nakładu pracy oraz uwagi i jest bardziej narażona na straty w związku z ograniczeniem stosowania pestycydów i innych chemicznych środków. Warto więc mieć to na uwadze i pamiętać, że klient będzie w stanie zapłacić więcej za wyższą jakość. Kolejna pułapka to brak spójnej oprawy wizualnej i brak strony internetowej. Etykiety, logo, kolorystyka – to wszystko ma wpływ na identyfikację marki, co pozwoli nam się wyróżnić na rynku od konkurencji. Dlatego wszystkie przetwory oznaczmy takimi samymi etykietami, starannie zaprojektowanymi i spójnymi z naszą wizją. Możemy je zamówić na przykład z witryny https://naklejkon.pl/, a sam etap projektowania możemy zlecić doświadczonemu grafikowi, który pomoże nam nie tylko z logo, ale też z wszystkimi elementami na stronie internetowej, z ulotkami, banerami i innymi przydatnymi akcesoriami.